Garancia kezelés, garanciális ügyintézésGaranciális termékek kezelése. Meghibásodott, garanciaidőn belüli, vagy garanciaidőn túli termékek nyilvántartása. Gyári szám alapján teljes információ visszakeresés, szállítói, és vevői garanciaidők egyeztetése. A garanciában felvett termékek a következő folyamatokon mehetnek keresztül: - Nem hibás
a hiba nem állapítható meg, átadás vevőnek - Hibás, csere termék átadása vevőnek
- Hibás, levásárolható
- Hibás, pénzvisszafizetés
- Szállítónak átadás garanciális ügyintézésre
- Szállítótól vissza, javítva
- Szállítótól csere termék helyette
- Szállítótól más termékek helyette
Garancia rendezése A garanciális ügyintézés minden lépése végigkövethető és lekérdezhető. A garanciális ügyintézésre leadott termékek jelenlegi státusza lekérdezhető webes felületről is.
Szállítói és vevői garanciaidők definiálásával és azok gyári számokhoz társításával a garancia kezelő rendszer automatikusan felismeri a még érvényes, illetve lejárt garanciaidejű termékeket. | Garancia kezelőfelület 
Adatlap 
|
Ajánlja másoknak is...

Professzionális számlázási, raktrákészlet kezelő és webes kereskedelmi megoldások